Ei tästä mun elämästä tällä viikolla tuu kyllä yhtään mitään... Eilen sit jouduin käydä kattoon isänpäivälahjaa ja kun totesin et kotona ei o mitään syömistä niin kävin hakemassa pitaleipäkebabin ja ranskalaiset. No ranskalaisia en kyllä syöny ku muutaman haarukallisen mut sen kebabin kyl kokonaan. Ja hyvää oli. Nam. Mutta voih ja aih taas tätä mässäilyä. Onneks toi poski on nyt vähän parempi niin meen kyllä käymään tänään Flow tunnilla.

Eli jos tänään tää ruokailupolitiikka ois vähän fiksumpaa... Puurolla on alotettu..  Jotenkin vaan oon nyt niin väsyny.. En pääse aamulla ylös sängystä.. Ja eilen tuli se sairaala-telkkusarja ja siinä oli lapsesta, joka kuorsaa kitarisojen takia. Ja on väsyny kun ei saa yöllä tarpeeksi happea. Tuli siitä mieleen et kun mä en oikeesti ole aamulla koskaan pirtee et voiko toi mun nenäahtauma olla syynä. Eli en sen takai saa yöllä riittävästi happea. Siis kun mun toi nenän väliseinä on vino vasemmalle niin vasemman sieraimen kautta ei hirveesti ilma kulje. Varsinkin rankassa treenissä sen huomaa. Eli nenän kautta on turha yrittää hengittää jos on vähänkään hengästyny. Kun sillai en vaan saa riittävästi happea. Mutta, kun toi nenäkorvakurkku lääkäri kehotti meneen tarkastukseen tossa vuodenvaihteessa niin pitää ottaa asia puheeks. Eli sit saattanee olla edessä nenän oikasuleikkaus. Mut jos se helpottaa niin oon valmis meneen... Saa nähdä...