Ja heräsin reippaan kasin aikaan syömään aamupalan ja kymmeneltä olin kirjamessuilla. Onnistuin 2 ja puoli tuntia pyörimään ympäriinsä ja mukaan tarttu kolme pokkaria. Sit viini ja ruokamessu puolelta löyty kuivattuja pomeloita, kolmea erilaista teetä ja enemmän tai vähemmän kaikkee maistiaisia.

Sitten suoraan messuilta suuntasin luuni kohti kuntosalia ja venyttelytuntia. Teki hyvää kun mulla oli jalat ihan tohjona tosta kävelemisestä. Ja tunnin jälkeen totesin et pah, mä jaksa mitään kasvissosekeittoa tehdä. Niinpä painelin Thai-ravintolaan ja hain mukaan Tom kha kai -keittoa. Ainoo vika siinä oli vaan se, että ne oli tunkenu siihen ihan liikaa chiliä. Mä oon syöny sitä aina sellasena mietona mukavan lämmittävänä keittona. Mut toi oli niin tulista et vajaan puolet kykenin annoksesta syömään. Loput on sitten tänään eväänä.

Illalla söin sitten vielä palasen eilistä pizzaa ja join kupillisen Rooibos-suklaa teetä. Hyvää oli. Tein tossa tieteellisen päätelmänkin. Eli kun en kykene juomaan teetä ilman että siinä on sokeria tai maitoa niin sen täytyy johtua kofeiinistä. Nimittäin kun toi Rooibos on kofeinitonta niin sitä pystyn ihan helposti juomaan ilman mitään lisukkeita.

Hmm.. no tässä tuli sitten samalla kuntoilut ja syömiset. Niin ja ton parin päivän paaston seurauksena ei muuten vatsa toimi...