Ei hyvä luoja mitä tököttiä.. Saa luvan huominen kolonoskopia onnistua. Mä EN juo tätä toista kertaa. Vielä on ekasta litrasta lasillinen jäljellä. Tai oli, just hörppäsin sen. Ihan karmeeta. Lasillisen jälkeen otan hörpyn rypälemehua että saan sen karmeen maun pois suusta. Miten hitossa mä tätä muka juon neljä litraa? Nyt jo litran jälkeen olo on aikamoisen täys. Ja tossa purkin kyljessä (Colonstrel tai jotain) lukee et vatsa alkaa toimimaan noin tunnin kuluttua ekasta hörpystä. Mulla alko toimimaan 10 minsaa ekasta lasillisesta... Jonkin sortin ennätys kai sekin sit... Vai johtuuko siitä, että mä olen ollu sen verran kevyellä ravinnolla vimosen viikon että toi tyhjennyslitku solahtaa läpi näppärästi.

En kyllä ymmärrä et kuin hitossa tollanen määrä nestettä voi mahtua mahaan. Siis 1-1,8 litraa tunnissa... Mut jos sivuvaikutuksista puhutaan niin vilunväristykset on jo alkanu. Muita oli kouristukset, pahanolon tunne.. juu... No kouristuksia ei ainakaan vielä mut toi helkkarin litku on niin pahan makusta et kai vähemmästäkin tulee pahanolontunne? Ja siitä et maha on niin täynnä et ylöspäin on ainoo suunta mihin toi neste voi ees tulla? Mun pitänee sit hidastaa tahtia. Jos ekan litran vedin neljä lasillista noin kymmenen minsan välein niin jaanko sit viidellä ja juon kymmenen minsan välein.. Onnee vaan niille jotka joutuu vetään tätä kuus litraa...

Mut nyt mä meen hakeen lisää päälle.. Paleltaa.. ja tää kirjottaminen on jotenkin sekavaa... Ajatukset ei jaksa pysyä koossa just  nyt...

Piti nyt tälle kehittää nyt oma kategoriansa kun ei oikein mene tonne mutustelut-otsikon alle.. tää on kaukana mutustelusta... :)