Tiättekö, että lihaliemi haisee pahalle!!! Siis oikeesti ihan kamalle. Maku on ehkä hitusen verran parempi kun haju, mutta että tällä pitäs elää.. Ja pakkohan tätä on hörppiä et edes jotain lämmintä saa. Kun tein tossa sen virheen et menin taas juomaan vihreetä teetä. En tiedä mistä se johtuu, mutta mulle tulee aina teestä huono olo jos joukkoon ei voi laittaa maitoa tai jos ei voi syödä samalla jotain. Pelkkä tee saa aikaan huonovointisuutta. Sisältääkö tee sitten jotain sellasia ainesosia? Kun sanotaan, että vihreä tee on terveellistä niin mä en sitä vaan voi juoda. Kuvottava olo ei o kauheen kivaa..

Vielä 3 tuntia pitäs jaksaa töissä. Vaikka tässä oon hörppiny vettä ja tota herajuomaa ja nyt tätä yökyök-hajusta lihalientä niin alkaa olla vähän sellanen nuutunu olo.. Väsyttää ja sit on sellanen nälkänen olo. Parasta ois jos vois mennä suoraan nukkumaan kun pääsee kotiin. Ei sit ainakaan nälättäs. Mutta eihän se käy kun pitää keskittyä neljäks tunniks lipittään sitä litkua. Mut se kai sit ainakin saa täydenolon tunteen mahaan?

Toisaalta mä olen kyllä edelleen sitä mieltä et voisin jatkaa paastolla tätä hommaa. Työkaveri kyllä kehotti ostamaan ne vesityhjennyssysteemit. Et vaikka ei paastois pitkään niin silti ois hyvä tyhjätä suoli joka päivä. Mietin myös sitä et pitäsköhän mun käydä ostamassa jotain oikeita paastomehuja luontaistuotekaupasta... Toisaalta kyllähän toi itse tehty mehukin ajanee saman asian. Varsinkin jos sitä linkouksen "perskettä" sekottaa vähän mehun joukkoon...

Vähän veikkaan et tänään tulee tarinaa enemmänkin tänne.. Pakko jotenkin purkaa tätä oloa ja pohtia johonkin. Jaksa kenellekään kaverille alkaa soitella. Pidemmän päälle kun sekin voi alkaa rasittaa muita :)