Ei oo sit onneks keliakiaa. Lekuri just soitti ja totes et kaikki arvot on kunnossa. Ainoostaan laktoosi-dna osotti selkeesti, että laktoosi-intoleranssi mulla on. Mut sen oon tienny jo monta vuotta kun en varmaan viiteen vuoteen ole tavallista maitoa juonu.

Mut jotain on nyt pielessä. Eilinen vatsataudin oireilu on menny melki ohi eikä kuumettakaan ole. Mut mä olen ihan silleen kipee kun ois kauheesti kuumetta. Eli nivelet särkee edelleen, selkää särkee, iho on arka... Toisaalta mä otin tossa buranan eli jos olikin kuumetta ni kyl se tietty auttaa.. Mutta tää kipu on nyt aika inhottavaa.. Enkä tiedä yhtään mihin tää liittyy. Lekurilta kun kyselin niin se totes et kyllä hän nyt ihan tosissaan sitä kolonoskopiaa suosittelee. En vaan jaksa tänään varata aikaa hoitajalle et saan ohjeita siihen tyhjennykseen. Nyt on ihan veto pois. Pitänee googlata vähän et mistä tällänen vois olla oire. Ja jos nukkus päikkärit. Tai ainakin yrittäs. Kun jotenkin nukkumisestakaan ei tuu mitään. Jos tällänen olo on vielä sunnuntai iltana niin varaan maanantaiks ajan yleislekurille. Kai ne jotain osaa sanoo tai passittaa lisätutkimuksiin tai jotain. Eihän tällänen särky normaalia voi olla?