Ai että teki eilinen Combat hyvää. Tällä kertaa otin kevyemmät kengät ja jätin muokkaavat pohjalliset pois. Niiden kanssa kun noissa potkuissa tuntuu kipua jalkapohjan ulkosyrjällä. Fysioterapeutti ei tosta tykkäis kyllä, mutta nou kän duu. Ja oli niin paljon helpompaa noiden kenkien kanssa. Hypyt ja juoksut oli helpompia ja jalka nousi. Eli jatkossa en siis käytä tuettuja kenkiä tuolla. Saavat palvella stepissä ja kävelylenkeillä. Nyrkkeilykengät kai ois parhaat tossa, mutta eipä nyt ole varaa alkaa sijottamaan sellasiin. Ja hyvä noillakin. Ainakin hiki virtas siihen malliin et huh huh. Mutta kuitenkaan ei ollu ihan kuollut olo kuitenkaan. Eli ilmeisen hyvä treeni.

Tänään ois sit edessä spinningiä. Mä en jotenkin ole mikään hirmusen suuri spinnaus-fani, mutta sekin on välillä ihan ok. Noi Satsin fillareiden satulat on vaan huonoja eikä oikein muutenkaan koko fillari sovi mulle. Eli ne on kai tehty vähän lyhyemmille? Eli tällänen 177 cm pitkä ei saa edes sitä ohjaustankoa riittävän ylös. Kun mä en tykkää polkea niin et se tanko on hirveen paljoo satulaa alempana. Kuitenkin noissa pyörissä niin käy automaattisesti kun sen tangon nostokorkeus ei riitä. Eli kun mulla on hartiajumeja niin tuo tollanen alakenoasento sit vaan pahentaa niitä vaikka jaloille onkin hyvä.

Toi kankun lihasjumi on onneks vähän helpottanu. Eilen ennen Combatia ehdin venytellä vartin verran ja sitten kun siellä joutu potkimaan ja kykkimään niin teki näköjään hyvää. Takareidet on kyllä ihan täysin jumissa. Pitäs jaksaa venytellä vähän enemmän niitä... Toi venyttely kotioloissa ei todellakaan ole mun vahvuus vaikka hyvinkin vois esim. telkkua kattellessa venytellä...